Uitbesteden van je IT-support
Ons team van IT-specialisten lééft voor het oplossen van vragen en incidenten om gebruikers zo snel mogelijk weer verder te helpen!
Onze fascinatie met klanttevredenheid
Klanttevredenheid is onze grootste prioriteit. Alles wat we doen is gericht op een positieve beleving. We zijn natuurlijk geen machines, maar we zijn wel gecommitteerd aan het leveren van de beste service. Daarom verzamelen we doorlopend feedback van onze klanten en gebruiken dit om ons serviceproces te blijven verbeteren.
Is wat klanten ons gaven in 2018
Endpoints die wij ondersteunen
Gemiddelde reactietijd in minuten
Het helpdesk-team
Ingrediënten van een goede Servicedesk
Fantastische mensen
Als je met onze servicedesk belt krijg je direct een professional aan de lijn. Onze servicedesk medewerkers zijn zeer ervaren en zijn getraind en gecertificeerd in vrijwel alle technologieën die we leveren.
De juiste tools
Met behulp van de juiste gereedschappen kunnen wij snel op afstand support bieden. Van het overnemen van een scherm tot uitgebreide probleemdiagnose vanuit onze systemen.
Professionele documentatie
Zonder documentatie is efficiënt support leveren erg moeilijk. Campai maakt gebruik van gespecialiseerde tools en een uitgekiend proces om informatie vast te leggen van jouw IT middelen en -procedures. Als klant krijg je hier toegang tot.
Een effectief proces
Met alléén goede mensen heb je nog geen goede servicedesk. Een efficiënt en gedocumenteerd proces moet ervoor zorgen dat op ieder moment de beste service geboden kan worden.
Wat klanten zeggen
Campai is al meer dan 10 jaar onze vaste IT partner. Ze hebben ons in staat gesteld om te groeien van 5 tot 75 medewerkers zonder een eigen IT afdeling op te zetten en zonder noemenswaardige interruptie van onze IT omgeving.
Campai is een prettige IT partner met een goede servicedesk voor de dagelijkse ondersteuning voor onze 100 medewerkers. Daarnaast biedt het beheerproces een uniek inzicht in de kansen en risico's van onze IT omgeving.
Campai is een fijne en zeer betrokken IT club. Naast 24/7 operationele ondersteuning voor onze 350 medewerkers en interne IT staf zijn ze ook onze sparringspartner voor IT-strategie en innovatie.
Nieuwsgierig hoe wij jouw ICT gaan beheren?
Razendsnelle support, direct toepassen van best practices en speciale aandacht voor IT beveiliging. We leggen je graag uit wat de voordelen zijn voor jou. Dit kunnen we in 5 minuten aan de telefoon, maar we maken nog liever een afspraak onder het genot van een kop koffie. Vertrouwen is immers de basis van iedere relatie.