IT Servicedesk

Een team van specialisten staat altijd voor u klaar

Uitbesteden van uw servicedesk?

De servicedesk is het centrale contactpunt van uw organisatie met de in- of externe IT afdeling. Hier worden problemen geregistreerd en opgelost, en kunt u vragen stellen of om advies vragen. Het doel van de servicedesk is om ervoor te zorgen dat jouw gebruikers maximaal productief blijven.

Ingrediënten van een goede Servicedesk

Fantastische mensen

Als je met onze servicedesk belt krijg je direct een professional aan de lijn. Al onze servicedesk medewerkers hebben minimaal 5-10 jaar ervaring en zijn getraind en gecertificeerd in vrijwel alle technologieën die we leveren.

De juiste tools

Met behulp van de juiste gereedschappen kunnen wij snel op afstand support bieden. Van het overnemen van een scherm tot uitgebreide probleemdiagnose vanuit onze systemen.

Professionele documentatie

Zonder documentatie is efficiënt support leveren erg moeilijk. Campai gebruikt een professioneel documentatiesysteem en een beproefd proces om informatie vast te leggen van jouw IT middelen. Hier krijg je zelf ook toegang toe zodat je exact weet hoe jouw IT is geconfigureerd.

Een effectief proces

Met alléén goede mensen heb je nog geen goede servicedesk. Een efficiënt en gedocumenteerd proces moet ervoor zorgen dat op ieder moment de beste service geboden kan worden.

Wat klanten zeggen


Campai is al meer dan 10 jaar onze vaste IT partner. Ze hebben ons in staat gesteld om te groeien van 5 tot 75 medewerkers zonder een eigen IT afdeling op te zetten en zonder noemenswaardige interruptie van onze IT omgeving.

Basjan Faber

Directeur, C-Job Naval Architects

referentie-tenholternoordam-logo
Campai is een prettige IT partner met een goede servicedesk voor de dagelijkse ondersteuning voor onze 100 medewerkers. Daarnaast biedt het beheerproces een uniek inzicht in de kansen en risico's van onze IT omgeving.

Job Velthuizen

Coordinator ICT, Ten Holter Noordam Advocaten

referentie-vliegtickets-logo
Campai is een fijne en zeer betrokken IT club. Naast 24/7 operationele ondersteuning voor onze 350 medewerkers en interne IT staf zijn ze ook onze sparringspartner voor IT-strategie en innovatie.

Tom Hamaker

Hoofd IT & CISO, Otravo BV

Gegarandeerd betere resultaten met je IT.

We vertellen je graag hoe wij jouw (groei)ambities kunnen ondersteunen met slimme technologie.

 

Neem direct contact op of laat je gegevens achter en we bellen je zo snel mogelijk terug.