Hosted Voip: Betaalbaar zakelijk bellen

Hosted VOIP is een telefonieoplossing zonder investering vooraf, die flexibel meegroeit met jouw bedrijf. Betrouwbaar en betaalbaar!

Offerte aanvragen
Hosted VOIP en Videobellen met KPN HIP

Telefonie in de Cloud.

Telefonie in the cloud noemen we ook wel hosted VOIP. Je maakt hierbij gebruik van een stukje van ons telefonieplatform. Je hebt geen zorgen aan het onderhoud, de upgrades of back-ups. Daarnaast garanderen wij een hoge beschikbaarheid en zorgen we ervoor dat je altijd bereikbaar bent.

  • Géén investering in een eigen centrale
  • Alléén betalen voor gebruik
  • Zéér hoge beschikbaarheid
  • Zélfs bereikbaar als het internet uitvalt

Overal bereikbaar op je zakelijke nummer.

Ben je onderweg, dan laat je telefoontjes doorschakelen naar je mobiel. Werk je thuis, dan ben je ook daar bereikbaar op je directe nummer, zelfs via je interne doorkiesnummer. Onderweg een klant bellen? Je klant ziet je vaste zakelijke nummer, terwijl je mobiel belt. Met de Smartphone-app bedien je al deze functies eenvoudig op afstand.

  • Eenvoudig doorschakelen naar mobiel
  • Mobiel bellen met je vaste nummer
  • Overal bereikbaar op je vaste (doorkies)nummer
  • Bellen vanaf je tablet

Hosted VOIP smartphone App
Hosted VOIP bespaart ten opzichte van traditionele telefonie

Bespaar op kosten.

Met hosted VOIP belt u goedkoper. U hoeft geen eigen centrale meer aan te schaffen of te vernieuwen. U betaalt alleen voor wat u gebruikt en u kunt uw telefooncentrale flexibel laten meeschalen met uw bedrijf. De belkosten zijn daarnaast voordeliger dan traditionele tarieven.

  • Gratis onderling bellen
  • Alléén betalen voor wat u gebruikt
  • Géén investering in een eigen centrale
  • Geen ISDN abonnement meer nodig
  • Lagere tarieven dan traditionele telefonie

Integreer met je werkplek

Direct je klant bellen vanuit het CRM, of eenvoudig klikken op een Outlook contact. De tijd van nummers intoetsen is voorbij, bellen wordt eenvoudiger met hosted VOIP.

  • Integraties met 20+ CRM pakketten
  • Outlook integratie
  • Click-to-Dial
  • Apps voor PC en Mobiel

Hosted VOIP maakt meer mogelijk

Opties voor je telefooncentrale

  • Leid je klanten naar de juiste afdeling via een keuzemenu
  • Muziek in de wachtrij
  • Voicemail
  • Huntgroepen (afdelingen)
  • Nachtstand

Integratie met je CRM pakket

HIP Telefonie Applicatie Integratie. Je klantkaartapplicaties integreren met HIP Telefonie; de klantkaart verschijnt nog voordat de telefoon wordt opgenomen. HIPIN integreert HIP ook op basis van de bestaande TAPI interface. VOIP-CRM-iIntegraties

Receptie bedienpost

De HIP Receptie is browser gebaseerde software-applicatie voor het beheren van inkomende gesprekken. De HIP Receptie is er voor kleine kantoren en middelgrote organisaties, omgevingen met veel medewerkers, meerdere afdelingen en locaties. De Receptietool heeft een wachtrij functionaliteit, monitort gebruikers zowel vast als mobiel en kan een onbeperkt aantal lijnen bedienen.

Vast-Mobiel integratie

Door je vaste- en mobiele telefonie te integreren stel je je medewerkers in staat flexibeler en sneller zaken te doen. Ze zijn namelijk onder één nummer bereikbaar en beschikken op hun smartphone over de functionaliteiten van een vast toestel, zoals doorverbinden, verkort kiezen en conference gesprekken. Het maakt niet meer uit wáár je bent, je hebt altijd de volledige telefooncentrale tot je beschikking.

Integratie met je pc

De HIPIN desktopapplicatie maakt het mogelijk alle functies van de telefooncentrale, onafhankelijk van het toestel, op elke pc (kantoor, thuis), op een intuïtieve manier te bedienen. Je kan de telefooncentrale hiermee koppelen aan Outlook, uw CRM systeem, en klik-en-bel van telefoonnummers op webpagina’s en e-mails.

Daarnaast kan je de HIPIN applicatie ook gebruiken op een iPad

Mobiliteit

De mobiliteitsfuncties Anywhere en Kantoor op Afstand geven u de vrijheid overal (kantoor, thuis, mobiel) bereikbaar te zijn op één enkel zakelijk nummer en wanneer jij dat wenst!

Call Center

De HIP Call Center applicatie is er voor middelgrote bedrijven en afdelingen tot multinationals en is inzetbaar in elke omgeving. Een HIP Call Center ondersteunt meer dan 50 wachtrijen, meerdere afdelingen, en meerdere locaties. Daarnaast kan het HIP Call Center gebruikt worden door mobiele agenten en thuiswerkers en heeft uitgebreide rapportagemogelijkheden.

Onbeperkt bellen

Onbeperkt bellen naar vaste- en mobiele telefoonnummers in Nederland voor een vaste prijs per maand. Zo kan je eenvoudig al je belkosten vooraf budgetteren, zonder verassingen achteraf.

Onze klanten over Hosted VOIP

Financial Lease

Campai is al vele jaren onze vaste IT partner. Ze hebben ons begeleid naar een 100% cloud omgeving en zijn verantwoordelijk voor beheer, support en IT strategie. We beschouwen Campai als onze interne IT afdeling.

Andy Saekan

Directeur, Financial Lease

referentie-aberkyn-logo

Campai is onze IT afdeling voor de ruim 100 medewerkers over de hele wereld. Naast operationele ondersteuning is Campai sparringspartner voor het vormgeven van onze IT strategie. Lees hier de reference case.

Joost Ram

CFO, Aberkyn

referentie-vliegtickets-logo
Campai is een fijne en zeer betrokken IT club. Naast 24/7 operationele ondersteuning voor onze 350 medewerkers en interne IT staf zijn ze ook onze sparringspartner voor IT-strategie en innovatie.

Tom Hamaker

Hoofd IT & CISO, Otravo BV

Nieuwsgierig hoe wij jouw ICT gaan beheren?

Razendsnelle support, direct toepassen van best practices en speciale aandacht voor IT beveiliging. We leggen je graag uit wat de voordelen zijn voor jou. Dit kunnen we in 5 minuten aan de telefoon, maar we maken nog liever een afspraak onder het genot van een kop koffie. Vertrouwen is immers de basis van iedere relatie.

Vul het formulier in en we bellen je zo snel mogelijk terug.