KPN één

Eén totaaloplossing voor al je communicatie. Onbeperkt bellen voor vast en mobiel, betalen per medewerker en flexibel aan te passen.

Wat is KPN één

KPN ÉÉN is 1 geïntegreerde oplossing voor vast en mobiel bellen, internet en online software, gericht op bedrijven met 5 tot ongeveer 150 medewerkers. KPN ÉÉN geeft je de flexibiliteit om voor iedere medewerker heel eenvoudig het ideale communicatiepakket samen te stellen.

KPN een - onbeperkt bellen voor vast en mobiel op 1 factuur

U kunt KPN ÉÉN opbouwen met de volgende modules:

Vast bellen

kpn1-vastJe hebt geen fysieke telefooncentrale meer nodig: alle geavanceerde functionaliteiten voor telefooncentrales worden direct geleverd vanuit het betrouwbare netwerk van KPN. Bovendien bel je onbeperkt naar vaste en mobiele nummers in Nederland voor een vast bedrag per gebruiker per maand.

Mobiel bellen

Met KPN ÉÉN kan je je vaste en mobiele telefonie volledig integreren. Mobiele toestellen krijgen daarmee dezelfde mogelijkheden als vaste toestellen die gekoppeld zijn aan je telefooncentrale. Ook met je mobiele toestellen bel je onbeperkt naar alle mobiele nummers in Nederland.

Vast internet

Om gebruik te maken van KPN ÉÉN heb je een vaste internetaansluiting van KPN nodig.

Mobiel internet

Bij alle mobiele abonnementen onder KPN ÉÉN is 1000 MB mobiel internet per gebruiker inbegrepen. Dit gebeurt op basis van groepstegoed, de MB’s kunnen gedeeld worden met collega’s. Dit groepstegoed is naar wens uit te breiden.

Zakelijk Office 365

Met  Zakelijk Office 365 (inclusief internetveiligheid en een domeinnaam) krijgen je medewerkers de beschikking over online software van Microsoft. Met toepassingen als Skype, Sharepoint, Office en Exchange werk je nóg efficiënter. Online vergaderen en tegelijkertijd werken aan hetzelfde document behoren tot de standaard mogelijkheden. Met Zakelijk Office 365 investeer je voor deze toepassingen niet meer in een eigen server.

Voor wie is KPN één

Vanaf 5 medewerkers

KPN ÉÉN is al geschikt als je bedrijf 5 of meer medewerkers telt. Het is voor jou bijvoorbeeld interessant als je geen eigen telefooncentrale hebt of wanneer je huidige telefooncentrale aan vervanging toe is. Maar ook als je een nieuwe vestiging opent, je bedrijf of een vestiging verhuist of als je medewerkers wilt faciliteren om meer vanuit huis of onderweg te werken.

Kies voor KPN één als u:

    • Het gemak wenst van één vaste prijs per medewerker, één contract, één factuur en één helpdesk
    • Meer grip wilt krijgen op de communicatiekosten
    • Flexibeler wilt kunnen inspelen op veranderende omstandigheden binnen je organisatie
    • Je medewerkers wilt faciliteren om in elke situatie optimaal te kunnen samenwerken

Standaard pakketten en prijzen

KPN een tarieven en prijzen

Maak kennis met KPN één

Nieuwsgierig hoe wij jouw ICT gaan beheren?

Razendsnelle support, direct toepassen van best practices en speciale aandacht voor IT beveiliging. We leggen je graag uit wat de voordelen zijn voor jou. Dit kunnen we in 5 minuten aan de telefoon, maar we maken nog liever een afspraak onder het genot van een kop koffie. Vertrouwen is immers de basis van iedere relatie.

Vul het formulier in en we bellen je zo snel mogelijk terug.