Is jouw bedrijf al Maximaal Digitaal?

Waar liggen de kansen voor jouw organisatie?

Welke trends en tools gebruiken andere ondernemers?

Waar sta je zelf en met welke stappen maak je je bedrijfsprocessen nog efficiënter?

Onderzoek voor meer inzicht

  • 88% van de ondernemers heeft te weinig
    tijd om zich te verdiepen in alle digitale mogelijkheden. Daarmee laten ze kansen onbenut.
  • Wij onderzoeken hoe MKB Nederland omgaat met de transformatie naar Digitaal Ondernemen. Zodat ondernemers, zoals jij, inzicht krijgen in waar ze staan en welke stappen ze kunnen nemen op het digitale vlak.

Doe mee… 
en ontdek waar jouw organisatie staat ten opzichte van andere MKB-ondernemers. Waar jouw quick wins liggen en wat jij nog meer kunt digitaliseren. Als dank voor je deelname maak je kans op een gave gadget ter waarde van €100.

Vul het formulier in om te starten

i

Disclaimer

Aan dit bericht en onderzoek kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Campai aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie.

Heeft u vragen of constateert u onjuistheden? Mail gerust naar Diederik Twickler Campai. Zijn mailadres is [email protected]

~

Privacy Statement

Campai is ervan overtuigd dat de bescherming van de persoonlijke levenssfeer van bezoekers, (ex-)klanten en relaties van groot belang is voor de uitvoering van haar activiteiten. Persoonsgegevens worden met de grootst mogelijke zorgvuldigheid behandeld en beveiligd.

q

Verwerking van persoonsgegevens

Doet u mee aan dit onderzoek? Wat leuk!
Dan leggen wij uw gegevens vast in ons systeem. Wij gebruiken uw gegevens alleen voor het onderzoek en om u op de hoogte te houden van onze diensten.
Wilt u dat liever niet? Dan kunt u dit laten weten aan:

Campai Business Solutions B.V.

o.v.v. Afmelden informatievoorziening,

Koraalrood 33, 2718 SB Zoetermeer

Wij laten uw gegevens hiervoor dan blokkeren

Klikgedrag

Op onze website houden wij algemene bezoekgegevens bij. Met die informatie willen wij onze website beter maken. Zo kunnen we onze klanten nog beter helpen.