Evenement registratie

Groeien met CRM

donderdag, 4 okt 2018

11:30 – 14:30

Iedere groeiende organisatie gaat er een keer aan moeten beginnen: CRM. Het doel van CRM is om het salesproces zodanig te optimaliseren zodat het schaalbaar wordt. Zodra er meerdere mensen bij het salesproces betrokken zijn ontstaat de behoefte om klantgegevens centraal te bewaren. Daarnaast is het ook nog een keer de trend om steeds méér data van je klant vast te leggen, e.e.a. uiteraard conform de AVG. Maar waar begin je? Wat is de strategie, welke CRM-tools passen daarbij en hoe zorg je voor de juiste cultuur zodat de sales medewerkers het ook optimaal gaan gebruiken?

In deze (interactieve) kennislunch bespreken we deze onderwerpen en delen we best-practices. Daarnaast laten we je kort wat zien van Outlook Customer Manager, een lichtgewicht CRM wat sinds kort in Office 365 zit en onze Dynamics partner Zinnovation geeft een introductie van Microsoft Dynamics CRM.

Voor wie is deze sessie geschikt

Business owners en salesmanagers die de mogelijkheden van CRM willen onderzoeken of die recent gestart zijn met CRM.

Evenementslocatie

Campai HQ, Koraalrood 33
Zoetermeer, Zuid Holland, 2718SB

Kosten

Reservering
GRATIS

Dagen
uren
Minuten
seconden


Lees nog even verder op de blog:

Houd je ogen op de bal met een virtual CIO (vCIO)

De CIO ken je inmiddels al. Deze opereert op directieniveau en is verantwoordelijk voor het functioneren van ICT-gerelateerde zaken binnen een organisatie – van de operationele werking tot het in kaart brengen van strategische kansen en risico’s. Maar voor mkb’ers loont een fulltime CIO niet altijd.

Waar is de zwakke schakel? Verbeter je beveiliging – deel 2

In onze vorige blog bespraken we het belang van het elimineren van zwakke schakels in je beveiligingsketen. Omdat een datalek erg kostbaar is, maakt het een enorm verschil wanneer je het snel kunt opsporen en verhelpen. Daarmee bespaar je mogelijk tienduizenden...